Frågor och svar

marina  ([email protected]) om Dagens underbara middag. Innan jobbet:):
är den där vitamindrycken något att rekommendera?
SVAR: Hm, jag vet inte haha. Den är dyr och ibland vet jag inte ens varför jag köper den. Coca-Cola är ju mycket godare. Men jag känner mig nyttig när jag dricker den:). Man "känner" ju ingen skillnad, så jag vet inte om jag ska rekommendera den eller ej. Jag antar att man borde dricka en sån där dricka om dagen för att det ska göra någon skillnad.

Anonym om shorts:
Hej:) var har du köpt shortsen? jättesnygga! vad kosta dem?
SVAR: Tack!! De är köpta på H&M för 199 kr :). Köpte dem för lite mer än en månad sen ungefär? Vet inte exakt.

Anonym om Igår... FYFAN:
kan du inte visa nångång hur du sminkar dig? eller vad du använder! =)
SVAR: Klart jag kan! Eftersom min hy är lite irriterad just idag så väljer jag att INTE filma, men jag kan visa er produkterna jag använder och vilken nytta de gör :).

anna om Måndag:
vad fina kläder du har köpt! du shoppar alltid ju :P hur har du råd med allt, jobbar du något eller och som? som du tjänar mykt pengar :P
kram anna
SVAR: Tack haha! Jag tycker faktiskt inte att jag shoppar så ofta haha. Jag handlar kanske 2-3 saker per månad. Och jag köper nästan alltid budget-grejer. Mycket Veromoda, BikBok, H&M, Gina Tricot. Min favoritbutik (efter H&M) är Zara, men jag går i princip ALDRIG in i den butiken, för jag hittar alltid TUSEN saker som jag vill köpa, men priserna är inte nyttiga för min plånbok.
Ja, jag jobbar och tjänar mina egna pengar, men jag tjänar inte så mycket egentligen. Vissa månader är bättre än andra. Jag jobbar ju olika mycket varje månad, och jag säljer inte lika mycket varje månad. 
Och mina föräldrar hjälper mig också såklart, för min lön är inget o skryta om haha. Men jag försöker att leva på mina egna pengar så gott det går. Jag har lärt mig att anpassa mig till min lön. Jag är väldigt väluppfostrad och diciplinerad. Jag har möjligheten att leva på föräldrarnas pengar, men jag väljer själv att inte göra det:).


Anonym om ONSDAGENNNNNNS:
vart jobbar du :)
SVAR: Jag jobbar på Norbridge som telefonförsäljare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag dricker en vitamin well varje dag. I like it

2010-06-08 @ 12:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0