Igår... FYFAN

Är det bara jag, eller har jag blivit kass på att blogga? haha.

Igår var en händelserik men samtidigt jättejobbig dag.
Jag vaknade kl 8 och mådde inte alls bra, men jag var tvungen att köra in till Fosie för jag hade en tidsbokad bilbesiktning. Under bilbesiktningen hittade dem ett fel på bilen, vilket innebär att man måste fixa felet och sen komma tillbaka på besiktning IGEN.
Men jag tänkte liksom SKITSAMMA, jag fixar det en annan dag, kommer ändå inte använda bilen på ett par dagar. Jag mådde inte alls bra och ville bara hem.

Ringde pappa och berättade vad som hände på besiktningen. Och han bad mig gå och lämna bilen på en verkstad i Oxie. Så det gjorde jag.. Men det jag INTE tänkte på var att jag måste PROMENERA hem efter att ha lämnat bilen på verkstaden. Så jag promenerade hem i 20 min, och då börjar det duggregna också. Härligt!?
Väl hemma i soffan med en kopp te så ringer pappa och säger: "Verkstaden blir färdig med bilen redan idag!".. ALLTSÅ VAFAN!!
Så efter 1-2 timmar promenerade jag tillbaka till verkstaden för att hämta bilen. Och så ringde jag pappa igen. Och då sa han att jag skulle köra till besiktningen direkt för att få det överstökat. Så jag kör till besiktningen igen. När jag väl är där så inser jag att jag måste gå på en "Obokad efterkontroll", vilket innebär att jag måste sitta i en BILKÖ och vänta på att det ska bli min tur för kontroll. Så jag satt i kön i en halvtimme innan det blev min tur. Bilen blev godkänd så jag åkte hem så snabbt jag bara kunde.

Sjukanmälde mig även från jobbet. Låg i soffan i princip hela dagen. Hade ingen aptit eller någonting (inte alls likt mig haha).

Idag mår jag bra/bättre. Hoppade in i duschen när jag vaknade, och nu ska jag börja sminka mig så att jag slipper göra det precis innan jag ska till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa nångång hur du sminkar dig? eller vad du använder! =)

2010-05-25 @ 21:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0