Måndag

Godkväll! Har inte orkat blogga idag men tänkte slänga in ett kort inlägg innan jag stänger ner datorn.

Jag skulle egentligen jobba idag men fick ledigt eftersom att det var slut på telefonnummer att ringa till. Så chefen ska försöka fixa det till imorgon :).

Min plan var att plugga körkortsteori & plugga inför högskoleprovet på Stadsbiblioteket innan jobbet, men jag bestämde mig för att fixa det sista av ansökningspapprena till Polen istället. Så när jag blev färdig med det (SÅ SKÖNT!!) så åkte jag in till körskolan och pluggade teorin där istället. Det gick bra antar jag.

Därefter gick jag in på H&M (av en slump?). Köpte 3 plagg för 350 spänn! Är duktig på att fynda vet ni:)


en ljusrosa stor skjorta
bra bild eller hur haha
 

den ser jättestor ut men det är den egentligen inte.
snygg festtröja !


en kort och ganska rymlig grå tröja med snygga axeldetaljer!

nu är det dags för lite teori

förresten. har spelat in fler sång-videos (haha). men har inte lyssnat på dem än, så jag vet inte om jag kommer visa dem på bloggen. vi får se!


Kommentarer
Postat av: anna

vad fina kläder du har köpt! du shoppar alltid ju :P hur har du råd med allt, jobbar du något eller och som? som du tjänar mykt pengar :P

kram anna

2010-05-30 @ 20:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0