streeeesss

dijana om Är påväg till Oxievångsskolan nu för att r...:
vadå osäker? vad ska de göra kidnappa dig för din "skönhet"... haha

SVAR: Nej jag syftade främst på min dyrbara väska och pengarna som fanns i den. Hoppas att din roliga humor hjälper dig på andra håll i framtiden!

Har nog aldrig varit såhär stressad ..
Jag har så mycket att göra, men jag har inte hunnit med någonting idag. Förutom att jag färgade håret, och det blev förresten SKITFINT! Har saknat denna färgen :)
Idag hann jag endast köpa färg, färga håret, hämta min bror från centralen, köra hem. Och nu sitter jag här.

Imorgon måste jag köpa linsvätska, något värmeskydd till håret, svarta vanliga leggings, ansiktsvatten från apoteket och köpa nytt batteri till min bankdosa. Måste dessutom växla pengar, gå och justera mina nya glasögon som sitter för hårt runt öronen. Måste dessutom till vårdcentralen och fixa en grej.
Det är väldigt enkla grejer att fixa, och det kommer gå väldigt snabbt.
Men ni kan förstå hur det är. Man har så mycket i tankarna på en och samma gång. Jag hittar hela tiden något nytt som jag måste göra. Och sen börjar jag tänka på saker som jag verkligen VILL göra men som jag absolut inte hinner med.

Jag bara hoppas att resan går bra och att vi inte stöter på några hinder eller problem på vägen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till med din utbildning

2010-09-20 @ 20:58:58
Postat av: dijana

hmm du verkar tro att du går runt med en chanel bag för 30000?, med risk för att verka högfärdig välkommen ner på jorden louis vuitton väska inget nytt, inget wow spara lite pengar och du får en så tyvärr du är nog ingen prioritering ifall man är ute efter att råna någon.

2010-09-21 @ 15:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0