Är påväg till Oxievångsskolan nu för att r...

dsc08267 (MMS)

Är påväg till Oxievångsskolan nu för att rösta. Har fortfarande inte bestämt mig för vilket parti det blir, så jag antar att jag bestämmer mig därborta haha. Tidigare idag var jag på Jensens och åt lunch med Argiie, och därefter körde vi till Rebecca för att hälsa på henne och hennes nyfödda dotter. Lilla Isabella var supersöt ville bara krama sönder henne. Och nu promenerar jag i Oxies zigenar område. Känner mig smått osäker här även om jag växt upp här. Man vet ju aldrig .. Haha.


Kommentarer
Postat av: dijana

vadå osäker? vad ska de göra kidnappa dig för din "skönhet"... haha

2010-09-20 @ 19:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0