tips!!

Anonym om beauty:
Menar absolut inget illa, tänkte bara dela med mig! Det kostar 100 kr per gång & behandling. Själva behandlingsperioden är på 10 dagar så om man tar t.ex. magen så blir det 1000 kr. Natural slim heter salongen. Behandligen är helt sjuk haha, man får det man vill. Och en prisgaranti sitter bra. Skrev detta även till din vän, Nicole. Följer båda och man märker att ni tar verkligen hand om er själva så jag tänkte bara dela med mig.

SVAR: Jag menade heller inget illa! :D haha. Tack för tipset ska verkligen kolla upp det !


Kommentarer
Postat av: Dajana

orka att den personen skriver till alla bloggar, inavel! lyssna inte på 'it' ajnaz!!

2010-03-25 @ 23:47:18
URL: http://lifethroughme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alla bloggar, skrev till 2. Hade de inte funkat så hade man inte kunnat ha en running salong. Sa det till dig och din vän som tips, det är inget fel på det. Och om det inte hade funkat så hade man inte fått prisgaranti, visst?

2010-03-26 @ 01:41:34
Postat av: dajana

till två i detta umgänget ja, sen har du skrivit till min vän också, inte tänkt på att detta är tjejer som kanske är nöjda med sina kroppar som dem är? Du menar säkert väl men jag tror det räcker med den press dagens tjejer har i vårt samhälle när det kommer till det yttre.

2010-03-26 @ 10:10:06
Postat av: Anonym

De har all rätt att vara nöjda eftersom de är jättevackra! Men som sagt var det ett tips. Jag har själv gjort det och ser inget fel på det.

2010-03-26 @ 10:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0