beauty

Anonym om hear my voice:
Hej. Har följt din blogg och har ett tips för dig. Vet att du är bra på att ta hand om dig själv, och gör en massa för din kropp vilket är bra. En kvinna ska vara vacker! Det finns en salong i Malmö där de sysslar med massage där man går ner i storlek. På endast tio dagar går du ner cirka 8-15 cm! Det enda de använder sig av är massage och olivolja samt sugproppar. De har även prisgaranti! Det funkar verkligen, har själv gått där och förlorat cirka 20 cm på 20 dagar, mina celluliter är nästan helt borta även de få bristningarna jag hade. Är även betydligt mycket fastare. (behandlingarna är på 20 minuter). Det gör en stor skillnad! Och om man bantar samtidigt så blir det mycket större skillnad!Du är ju redan smal så effekten på dig blir helt

SVAR: Tack för tipset! Supergulligt av dig:). Jag är faktiskt jättenöjd med mig själv, även om jag gärna hade velat förminska vissa delar, och förstora andra delar haha. Så jag blev faktiskt lite chockad av kommentaren, har ju aldrig tidigare nämnt något om celluliter på min blogg haha.
Men behandlingen låter fantastisk! Alla tjejers drömbehandling kan man väl säga haha. Nästan för bra för att vara sann. Men frågan är hur mycket behandlingen kostar? Det låter som att den borde vara ganska dyr. Och vad heter salongen? Tacksam för svar:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Menar absolut inget illa, tänkte bara dela med mig! Det kostar 100 kr per gång & behandling. Själva behandlingsperioden är på 10 dagar så om man tar t.ex. magen så blir det 1000 kr. Natural slim heter salongen. Behandligen är helt sjuk haha, man får det man vill. Och en prisgaranti sitter bra. Skrev detta även till din vän, Nicole. Följer båda och man märker att ni tar verkligen hand om er själva så jag tänkte bara dela med mig.

2010-03-25 @ 23:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0