hear my voice

Rösten är lite bättre idag. Har faktiskt kunnat prata lite grann, men det låter inte ALLS som min egen röst.. låter förjävligt..
Jag ville avboka mina körlektioner som är imorgon & torsdag, men deras nästa tider är om 2-3 veckor, så jag bestämde mig för att behålla dem ändå.. Så idag har jag bara varit hemma och vilat rösten så att den FÖRHOPPNINGSVIS är lite bättre imorgon.. håller tummarna..

Tänkte visa lite bilder från de senaste dagarna..


Vårt nyårs-bord


I lördags.
hahah jasmine där bakom


Hon ville jättegärna vara med på bilden


Mamma hade gjort sushi när jag kom hem från jobbet i söndags, härlig överraskning!


mums, goda persiska kakor


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Har följt din blogg och har ett tips för dig. Vet att du är bra på att ta hand om dig själv, och gör en massa för din kropp vilket är bra. En kvinna ska vara vacker! Det finns en salong i Malmö där de sysslar med massage där man går ner i storlek. På endast tio dagar går du ner cirka 8-15 cm! Det enda de använder sig av är massage och olivolja samt sugproppar. De har även prisgaranti! Det funkar verkligen, har själv gått där och förlorat cirka 20 cm på 20 dagar, mina celluliter är nästan helt borta även de få bristningarna jag hade. Är även betydligt mycket fastare. (behandlingarna är på 20 minuter). Det gör en stor skillnad! Och om man bantar samtidigt så blir det mycket större skillnad!Du är ju redan smal så effekten på dig blir helt enkelt att du blir mycket fastare samt blir av med det mesta av dina celluliter.

2010-03-25 @ 21:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0