...

anna om Efter att ha ätit på Café 2000 så kommer j...:
Var ligger de nånstans?

SVAR: På Lugnet precis vid Davidshall i Malmö!

maria om Efter att ha ätit på Café 2000 så kommer j...:
Du kan faktiskt köpa samma sallad på värnhemstorget sidan om burger King eller ute i limhamn mitt emot Willis. Dom är mer generösa med salladen faktiskt och billigare. GooGreen heter dom. Jag blev besviken på cafe 2000 för ett tag sedan dom har höjt priserna och man fick mindre har faktiskt inte gått dit mer. Ha det bra

SVAR: Tack för tipset! Ska gå och kolla hur deras mat är :D



Jag mår inte så bra just nu. Min bror blev opererad igår och min mamma åkte dit igår tidigt på morgonen. Hon hann träffa honom 10-15 minuter innan de körde upp honom till operation. Och operationen gick tydligen bra. Men idag när jag och pappa skulle ut och äta så ringde mamma och berättade att min bror har fått en inre blödning i benet och att de måste operera honom ikväll igen. Så min pappa körde mig hem och därefter körde han till Växjö direkt.
Pratade nyss med pappa och han berättade att min bror inte behöver bli opererad ikväll i alla fall. Jag hoppas verkligen att hans ben inte blir sämre nu.. jag vill verkligen inte att min bror ska behöva bli opererad igen, särskilt inte nu när han precis har blivit opererad. Jag hoppas verkligen att allting går bra.
Mina tankar är med min familj just nu..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ajnaz.. hoppas allt blir bra med din bror igen!:( fyfan så hemskt..

2010-07-08 @ 19:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0