Efter att ha ätit på Café 2000 så kommer j...

dsc07968 (MMS)

Efter att ha ätit på Café 2000 så kommer jag ALDRIG någonsin gå tillbaka till att äta färdiga sallader från matbutiker. Fyfan. Jag ville äta kycklingsallad idag men jag hann inte gå till café 2000. Så det blev en sallad från Hemköp men den var heeeelt smaklös! Jag mådde så illa av den. Någon som vet vad sommartiderna är på Café 2000 i malmö? De stängde kl 4 när jag gick dit för 2-3 veckor sen. Måste veta när de öppnar så att jag kan köpa min sallad därifrån nästa gång


Kommentarer
Postat av: anna

Var ligger de nånstans?

2010-07-07 @ 00:25:53
Postat av: maria

Du kan faktiskt köpa samma sallad på värnhemstorget sidan om burger King eller ute i limhamn mitt emot Willis. Dom är mer generösa med salladen faktiskt och billigare. GooGreen heter dom. Jag blev besviken på cafe 2000 för ett tag sedan dom har höjt priserna och man fick mindre har faktiskt inte gått dit mer. Ha det bra

2010-07-07 @ 07:58:28
Postat av: Anonym

Du kan faktiskt köpa samma sallad på värnhemstorget sidan om burger King eller ute i limhamn mitt emot Willis. Dom är mer generösa med salladen faktiskt och billigare. GooGreen heter dom. Jag blev besviken på cafe 2000 för ett tag sedan dom har höjt priserna och man fick mindre har faktiskt inte gått dit mer. Ha det bra

2010-07-07 @ 07:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0