Svar..

Saraaa om Ångest inlägg:
Jag har precis läst igenom alla dina inlägg och jag såg att det stod om Sevgin tror jag det var, ja e så nyfiken och vill veta varför han tog livet av sig och varifrån han kom? Tack på förhand. Du är jättesöt och fin blogg.....


SVAR: Tack så mycket först och främst! 

Blir ledsen när jag tänker på Sevgin.. ibland när jag kollar genom min mobil på nätterna så lägger jag märke till att hans mobilnummer fortfarande finns i telefonlistan. Vill inte ta bort numret än.
Jag vet inte varför Sevgin tog sitt liv.. Vi brukade prata nästan varje kväll/natt på msn, och vi pratade oftast om våra problem och så. Han gav mig alltid råd och jag gav alltid honom råd. Så gott jag kunde i alla fall.
När han tog livet av sig så kunde jag verkligen inte förstå varför han gjorde det. Jag visste att han mådde dåligt, för jag brukade ju prata med honom om allting. Och i mina ögon var det liksom "vardagliga problem". Vissa saker som han kände hade jag också gått igenom. Jag berättade för honom hur jag tog mig genom problemen & känslorna.
Jag kunde inte riktigt förstå hur de problemen kunde vara "tillräckliga" för att ta självmord. Men samtidigt så visste jag inte hela historien heller..
Man kan alltså aldrig veta hur en person mår innerst inne.. Det har jag lärt mig nu. Och man ska alltid ta varningssignaler på allvar. Vissa människor mår helt enkelt så dåligt att de inte kan hantera det. Jag önskar att jag visste mer.. och att jag kunde hindra honom.

Jag har för mig att han kommer från Turkiet. Kurd från Turkiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0