Ångest inlägg

Har bara varit hemma idag. Jag mådde jättedåligt när jag vaknade i morse. Så jag låg kvar i sängen ett bra tag och orkade inte gå och äta frukost förrän vid 1-2. Låg i soffan och pluggade psykologi, men det blev bara lite små-läsning. Kände mig lite bättre vid 4-tiden, så jag körde ut en kort runda med pappa, och hämtade bl.a. mamma som var ute i stan. Sen har jag mest tagit det lugnt och pluggat lite psykologi.

Jag blir besviken på mig själv på sådana här dagar. Jag har prov på tisdag. Provet omfattar 4 kapitel, men endast runt 40-45 sidor. Jag har haft 2 veckor på mig att plugga, men jag har endast läst alla sidor 2-3 gånger allt som allt. Jag har småläst tidigare inför varje lektion, men inför provet har jag verkligen inte alls pluggat.
 
Jag fungerar bäst under stress. Det är därför jag blir väldigt lat när jag bara sitter hemma. Men när jag väl har något att göra så kan man inte få stopp på mig. Jag älskar att ha något att göra hela tiden, oavsett om det är fysiskt eller om jag sitter och pluggar 12 timmar i sträck.
MEN VARFÖR HAR JAG INTE BÖRJAT PLUGGA TIDIGARE?! Varför måste jag tillåta mig själv att må dåligt och bli såhär stressad.

PS: Imorgon blir det ännu en plugg dag, vilket ni säkert kan förstå. Men fr.o.m tisdag ska jag ha en roligare blogg. Jag har redan tänkt ut lite smarta och roliga grejer för att få er aktiva i min tråkiga blogg:)
puss på rumpan


Kommentarer
Postat av: Saraaa

Jag har precis läst igenom alla dina inlägg och jag såg att det stod om Sevgin tror jag det var, ja e så nyfiken och vill veta varför han tog livet av sig och varifrån han kom? Tack på förhand. Du är jättesöt och fin blogg.....

2010-03-31 @ 23:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0