my haiiiiiir

Jag har börjat få lite beslutsångest över mitt hår..
Jag vill antingen färga det mörkare, ELLER göra ljusa slingor i min hårfärg som jag har nu. Jag gillar mörkt hår på sommaren när man också börjar få färg på kroppen osv. Men samtidigt så vill jag göra många ljusbruna slingor över hela håret! Det blir en snygg och STOR förändring för mig.
Jag är bara rädd att slingorna ska bli fula..

vad tycker ni? har ni några åsikter?


Anonym om i did it!:
grattis! hur mycket och varifrån? :)

SVAR: skorna är från H&M! 199 kr styck:)


Kommentarer
Postat av: Marina

gör ljusbruna slingor, det har jag gjort förut, ser asfräscht ut! du skulle säkert också passa i det! :D

2010-04-16 @ 18:22:02
URL: http://marinaadriana.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0