i did it!

Har inte varit hemma på hela dagen, så det är anledningen till varför jag inte bloggat något!

Jag hade mitt teoriprov i förmiddags, och jag blev godkänd! Jippieeeeee! Fick 63 av 65 så det känns underbart.
Jag berättar inte när uppkörningen är, utan ni får helt enkelt veta resultatet av den när jag gjort den!!

Efter teoriprovet åkte jag till Triangeln och skulle in på H&M och kolla på ett par skor, men Jasmine sms:ade och sa att hon & Nicole var i närheten och skulle köra Böös & Rafik till Oxie. Så jag mötte såklart upp dem istället :).
Vänner före skor! haha så ball :D

Vi körde till ett gatukök i Oxie allihopa och åt hamburgare, gotttt!

Seeeen så åkte vi hem till Nicole (utan killarna) och satt där en stund, och sen körde vi in till stan. Jag köpte 2 par skor och sen gick vi till min dans, och Nicole och Jasmine ville titta på haha. säääär

And nooooow I am hoooome

Det var min underbara dag. Och det är typiskt mig att glömma bort att ta bilder..

Här får ni en bild på skorna i alla fall!
De är budget-skor och de kommer säkert att gå sönder efter en ganska kort tid.. MEEEN jag köpte dem eftersom att jag inte har sett denna modellen på gladiatorsandaler någon annanstans. I love them!



Kommentarer
Postat av: jessi.

ahhh va kul, grattis! bara uppkörningen kvar va? DET KOMMER GÅ SUPER!

2010-04-15 @ 00:32:52
Postat av: Anonym

grattis! hur mycket och varifrån? :)

2010-04-15 @ 11:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0