svar..

f om Pancakes :D:
känner igen mig i det du skriver. men du måste förstå att arbetslösheten är skyhög just nu och ungdomarna drabbas hårdast. du får BITA IHOP även om det är skitjobbigt. ett tips är att åka in till danmark och lämna massa cvn. den svenska arbetsmarknadsministern uppmanade ungdomar att studera istället. jag vet att du tänker bli läkare. men har du funderat på att ta en kurs i något ämne? finns alltid resplatser kvar. nu blev detta skitlångt men DONT BLAME YOURSELF, det är fan inte ditt fel. p.s : rösta RÖTT i nästa väl så slipper vi detta kaoset.


Ja precis. Mitt nästa steg blir att åka till Danmark och försöka där. Tänkte först lämna ut mitt CV här i Sverige, och när jag har gjort det så ska jag åka in till Danmark en hel dag och försöka hitta något där..
Jag ska göra mitt bästa. Mer än så kan jag inte göra..

Vissa får jobb utan ansträngning. Vissa har 3 jobb. Vissa är "olämpliga" för ett särskilt jobb. Men jag får inte ens en arbetsintervju. Jag får ingen chans att visa vad jag går för..
Livet är tufft. Eller ska jag säga arbetsmarknaden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0