Pancakes :D

Hade planerat att gå ut och lämna ett antal CV efter jobbet i butiken, så jag tog inte med träningskläder idag. Trodde att jag skulle sluta i butiken jättesent. Men jag slutade kl 4, och jag var färdig med CV-lämnandet typ kl 6, så jag blev skitirriterad.. hade hunnit träna idag..

Ja iaf.. har lämnat ut ett antal CV idag. Har fortfarande en del kvar att lämna ut.

Känner mig verkligen som en misslyckad person även om jag vet innerst inne att jag INTE är det..
Jag trodde aldrig att det skulle vara såhär svårt för mig att få ett ordentligt jobb. Jag har alltid varit ambitiös, och jag har pluggat stenhårt i hela mitt liv, för jag har alltid vetat att man kan få en bra framtid om man har en bra utbildning. Och det stämmer fortfarande. Men för tillfället så uppskattar ingen utbildning. Det kommer bara vara användbart sen när jag pluggar vidare. Men men..

Nu ska jag äta pannkakor:D


Kommentarer
Postat av: keyhan

salaaaaaaaaaaaaam eshghe man.

khoobi nafas.inghade delam vasat tangide.boooooos.

rebecca khoobe?salam beresoon.az tarafe man beboosesh.axat kam shode.az babatam iekam axe bezar ziaratesh konim.nasle fesenjan montazere didaretoon.babay.

2009-12-16 @ 08:44:41
Postat av: f

känner igen mig i det du skriver. men du måste förstå att arbetslösheten är skyhög just nu och ungdomarna drabbas hårdast. du får BITA IHOP även om det är skitjobbigt. ett tips är att åka in till danmark och lämna massa cvn. den svenska arbetsmarknadsministern uppmanade ungdomar att studera istället. jag vet att du tänker bli läkare. men har du funderat på att ta en kurs i något ämne? finns alltid resplatser kvar. nu blev detta skitlångt men DONT BLAME YOURSELF, det är fan inte ditt fel. p.s : rösta RÖTT i nästa väl så slipper vi detta kaoset.

2009-12-16 @ 14:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0