shoes.. you just gotta love them

Jag hade världens sjuktaste sko-dröm inatt.
Så det enda jag har gjort idag är att titta på designer shoes hahah

Två av MÅNGA Alexander McQueen favoriter..





McQueen har verkligen en sjuk fantasi. Men man kan inte förneka att han är väldigt kreativ haha. Dessa skorna ser man överallt nuförtiden! Jag undrar dock om det finns någon som verkligen ANVÄNDER dem utanför mode-världen.. ?

Och här kommer mina favoriter i Louboutin kollektionen.
Uh oooh, uh oooh, I´m throwing on my Louboutins (Jennifer Lopez låten haha)




(fanns i mörkbrun & röd färg också, men ibland är jag en sucker för beiga skor..)


Älskar att "tyget" på skon är lite "vikt" där framme på skon, eller hur man nu ska kalla det?
Rosen på skon stör mig dock lite grann haha.


Mina ABSOLUTA favoriter. Ur 2011 kollektionen


PERFEKTA leopard-mönstrade skor!
Vissa skor med leopardtryck ser billiga ut, men dessa ser bara lyxiga ut!
Tänk er dessa skorna till ett par skitsnygga jeans, eller en figursydd klänning.. åhhhh.. I want them


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0