jobbig telefonkö..

Sitter här i telefonkö hos Tele2. Ska säga upp mitt mobilabonnemang. Har haft samma abonnemang i flera år, så min bindningstid tog slut för längesen. Och jag ska ju till Polen om 2 veckor, så jag vill inte ha kvar ett abonnemang som jag inte ens kommer använda där. Jag kommer ju skaffa mig ett polskt sim-kort därnere.

Men jag ska såklart behålla mitt svenska nummer, SÅ RADERA INTE MITT NUMMER! haha. Jag kommer ju ha det numret när jag kommer till Sverige på loven och så :)



Skulle egentligen gå en runda på stan idag, men jag har varit hemma och sorterat en massa saker. Bl.a. alla mina papper från Polen och CSN osv.
Skönt att ha fått det gjort.

Imorgon måste jag till smuggelaffären och köpa en massa smågrejer inför Polen.
Ska nog hälsa på mitt gamla jobb imorgon också! Skulle egentligen dit i fredags men det blev aldrig av =/.


Snart är det dags att laga mat med mamma! Måste lära mig en massa innan jag åker hahah :(


Kommentarer
Postat av: marina

hälsa mevla så gott från mig!

2010-09-07 @ 20:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0