Jag som alltid trodde att jag bara kunde b...

Jag som alltid trodde att jag bara kunde blogga från mobilen genom att mms:a! Men jag kan tydligen sms:a också :). I alla fall! Jag hade tid hos läkaren i morse kl 8. Har knappt sovit inatt eftersom att jag tittade på Eclipse innan läggdags, och filmen tog slut någon gång vid halv 3. Konstigt nog så är jag inte ens trött nu, wie! Jag hade ju vänt upp- och ner på hela dygnet, gick och la mig 3-4 varje natt och vaknade kl 12-13 varje dag. Men idag ska jag ändra på det! Jag ska undvika tupplurer, för då kommer jag sova underbart inatt! Nu ska jag gå till coop och köpa något gott :)


Kommentarer
Postat av: Karolina

visst är hon! hon är galet grym och snygg! :D

2010-09-13 @ 20:25:27
URL: http://karolinajasminasimic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0