Inför avresan



Har varit i stan idag och köpt lite smågrejer inför min avresa på onsdag!
Köpte bl.a. tops, bomull, sminkborttagare, deodorant, tandtråd, tamponger, alvedon osv.
Har bara några saker kvar att köpa! Behöver en linsvätska, mascara, tandkräm, värmeskydd till håret, gympaskor (för vi kommer ha idrott första året), pennor och block. Sen är jag färdig! Köper nog allt imorgon så att jag får det överstökat:).
Måste såklart köpa en maaaaassa saker, men det kommer jag köpa på Lidl & Ikea som finns i närheten av skolan. Har redan skrivit en lista på allt jag behöver och FYFAN vad mycket man behöver när man flyttar hemifrån haha. Kastruller, slevar, gafflar, skålar, knivar, potatisskalare, elektroniska grejer till köket, diskmedel, svampar, diskborste, tvättmedel, tvättkorg, toalettborste ahhh listan är oändlig.
På vårt rum har vi dock redan kylskåp och mikrovågsugn vilket är nice! Vet dock inte vad som finns i det gemensamma köket, men jag hoppas att de har kaffekokare & vattenkokare så att jag slipper köpa det haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

om det är de balsamen som jag tror det är (coop extra) så är det världsbäst!

2010-09-18 @ 18:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0