GRATTIS GRATTIS!

Jag tillägnar detta inlägget till Rebecca som födde sin lilla dotter i morse!! Hon har haft värkar i ungefär 24 timmar, allt började igår vid 6 på morgonen, och kl 7 i morse kom lilla Isabella ut! Helt fantastiskt. Är jätteglad för er skull Danche och Rebecca! :D
Kan inte ens föreställa mig hur lyckliga mamma och pappa är. Det måste vara en helt obeskrivlig känsla att föda en riktig människa som man själv har skapat, någon som älskar och behöver en sååå mycket!!

Jag längtar verkligen till den dagen då jag får min egen lilla familj!!
Men jag ska först se till att nå dröm nummer 1: att bli läkare! Sen är det min tur att få små mini-Ajnaz ! wihooo :D


Kommentarer
Postat av: rebecca

haha ja såg de nu, tack så mycket:D<3

2010-10-21 @ 23:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0