Getting ready

Är nöjd med min enkla och nya design på bloggen:) Orkar inte med en massa onödiga bilder och grejer.

Idag har jag varit hemma och letat runt ööööverallt på internet efter 3 böcker som jag behöver till Polen. Egentligen så kan jag få tag på dem där borta, lite billigare dessutom. Men nu har jag i alla fall beställt dem och fått det överstökat, och det känns bra! Hoppas bara att de hinner hem till mig innan den 22a. OM de inte kommer i tid så får jag be mina föräldrar returnera böckerna så fort de kommer tillbaka till Sverige, så får jag köpa böckerna i Polen istället..

Nu sitter jag här med en stor resväska och ska börja packa ner en massa kläder som jag VET att jag inte kommer använda fram tills vi åker.
Det är skönt att både Lidl och Ikea finns i närheten av skolan, för då behöver jag inte ta med mig något härifrån förutom skor och kläder.

Koden till säkerhetslåset på resväskan är inte kvar på minnet längre, så nu sitter jag här och går genom alla 999 möjliga kombinationer..


PS: Har startat en ny blogg! Namnet på bloggen får ni veta samma dag som jag åker, för jag kommer nämligen bara blogga från den när jag är i Gdansk!
Det kommer bli min "student-blogg"! Det kommer vara skitroligt att den bloggen kommer vara kvar för alltid!
Det perfekta sättet att spara minnen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0