Gårdagen





Igår innan Båten.


Argiie kom hem till mig på kvällen, och efter att vi hade gjort oss i ordning så körde vi och hämtade Jasmine från hennes pappa. De hade firat Eid hela dagen så hon var mätt och belåten haha.
Vi körde hem till Jasmine så att hon kunde byta om och även fixa Argiies hår.
De hann ta ett glas vin väldigt snabbt, och därefter körde vi till Båten.

Båten på fredagar är INGENTING jämfört med Båten på tisdagarna.. Det var jättelite folk igår, och jättedålig musik! Det var house låt efter house låt efter house låt. FYFAN! Men vi gjorde det bästa av situationen och hade roligt ändå. Jag vann dessutom 220 kr på Black Jack :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

har en fråga var kommer din vän jasmine ifrån?

2010-09-12 @ 16:14:18
Postat av: en fråga

är inte ni vänner med nicole längre????

2010-09-13 @ 16:34:07
Postat av: Anonym

J och du är inga riktiga vänner falska är ni

2010-09-14 @ 14:13:04
Postat av: Anonym

de roligaste är ju att du inte skriver om nicoles födelsedag als på bloggen och att det var därrför egentligen ni skulle till båten varför skrive du en massa anat skit då bjudna kan jag tänka mig att ni var

2010-09-15 @ 15:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0