friday

Idag hade jag både linsundersökning och glasögonundersökning. Fick dock boka om glasögonundersökningen när jag väl var där, för tydligen så måste jag ha glasögon på mig i minst 2 timmar INNAN undersökningen, och det visste jag inte om. Så jag har fått en tid till själva undersökningen imorgon istället:).
Idag hann jag dock söka igenom heeeela butiken efter ett par bågar, och det blev till slut ett par svarta bågar! Har alltid velat ha ett par bågar med svart ram, men jag har aldrig "vågat" köpa det. Men dessa var faktiskt jättefina! Det var dock synd att jag var helt ensam, för det hade varit skönt med en second opinion!

Köpte i alla fall mina linser! Men jag behöver inte byta dem förrän den 16e, så jag får gå runt med dessa ett tag till.

Jag var även på Mobilia en sväng! Köpte Bare Minerals smink! Det fungerar jättebra!! I love it.
Har haft jättefin och blank hy de senaste veckorna, så jag har inte behövt sminka mig så mycket den senaste tiden. Men nu har jag fått ett par finnar som Bare Minerals inte täcker lika bra som min andra concealer.. men jag kommer väl vänja mig vid det snart!

Ska strax bege mig utåt, ska på mascot med tjejerna!


fick en mascara på köpet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0