Fredagen

Igårkväll blev det bio med Jasmine! Vi såg Inception och den var jättejättebra!
Jag blir alltid lika överraskad när jag ser en action film. För jag intalar alltid mig själv om att jag inte gillar action-filmer, men varje gång jag ser en bra actionfilm så fastnar jag för filmen direkt!
Rekommenderar filmen starkt till er som inte har sett den ännu. Och passa på att se den på bio sålänge de rullar filmen där!

Efter bion åkte vi hem till Jasmine och där stannade jag en kort stund innan jag körde och träffade en vän.
Sen bar det av hemåt. Ville egentligen åka och träffa Jonte & Jojo för de var på Chili, men jag åkte hem trots allt (jag gillar inte Chili, känner mig så himla instängd där)

Jag tog ett par bilder igår men min mobil var inte riktigt på min sida. Bilderna sparades aldrig? Konstigt, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0