förberedd inför kylan

Shoppat lite idag.
Köpte ett par skinnboots från DinSko. Äntligen har jag ett par bekväma och snygga skor som är i BRA kvalitet! Hoppas verkligen att de håller hela hösten och kanske en bit in på vintern också!
Köpte även 4 olika mysiga tröjor till hösten/vintern. Det är inte roligt att fota alla tröjor var för sig, så ni får denna bilden istället


Alla tröjor är i olika modeller. En grå, en svart, en randig och en vit tröja. Den randiga tröjan är tunn och ganska "kort", medans de andra tröjorna är lite längre och tjockare :)
Visar tydligare bilder så fort jag börjar använda dem!




Älskar skorna! Har varit ute efter denna modellen ett bra tag, men jag har inte hittat ett par som passar mig. Dessa är suveräna och jättesköna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0