..

Om ni mår bättre av att skriva era åsikter anonymt på min blogg så får ni gärna fortsätta att göra det. Jag tar inte bort era kommentarer, så ni kan absolut fortsätta ta ur er ilska här om ni vill.

Men om ni är ute efter ett svar eller någon kommentar från mig så kan ni lika gärna trycka på det röda X:et längst uppe till höger på denna sida (eller på vänster sida om ni använder Mac). För jag kommer ändå inte skriva något på min blogg. Ni kan nå mig på mobilen om ni har något på hjärtat. För jag vet att ni har mitt nummer


Kommentarer
Postat av: nina

det var inte meningen att kommentera anonymt. däremot såg jag er på båten och då var ni inte där med nicole. därför undra jag om ni var ovänner? :S ingen dum fråga från min sida anser jag

2010-09-15 @ 10:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0