träning träning träning

ALUUUUUUUU

Nyss ätit maot.. mums! Jag var såååå sjukt hungrig! Varför tog jag inte bara med mig maten till jobbet från första början? Dumma Ajnaz.........

Igår var jag och tränade med Jasmine på Friskis&Svettis. Det var super skönt att få röra på sig (PÅ RIKTIGT) efter så låååång tid utan träning. 
Jag smygtittade på en tjej som promenerade på rullbandet, och jag blev verkligen imponerad!! Hon promenerade i 6,8 km/h, i 50 minuter, och brände lite mer än 400 kcal. VARFÖR TRÄNAR INTE JAG SÅ?! Det är helt sjukt egentligen att bara PROMENADER kan bränna så mycket.
Så nästa gång pappa/mamma promenerar in till stan så ska jag följa med så att jag kan lära mig promenadvägen haha. Ska försöka börja promenera åtminstone 2 gånger i veckan. Då menar jag snabba promenader i åtminstone 1 timme.


Vi får se om jag lyckas hålla mina egna löften denna gången hahah



Kommentarer
Postat av: Dzenita

Svar; Tack! :D Ja plattång använder jag, har aldrig trott att det funkar med min så jag använde Dinas först men nu såg jag att det gick lika bra med min :$

2010-05-28 @ 00:39:58
URL: http://dzenaa.blogg.se/
Postat av: paria :)

PROMENERADE hon i 6,8 km/h?! HAHAHAHA!!!! Jag SPRINGER i 6,0 och 6,5 tar livet av mig :P Korta ben - yay! :)

2010-05-28 @ 10:59:14
URL: http://sedetfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0