Snart är det klart!

Jag vet, jag har inte bloggat sen i lördags natt. Jag har fått ett par frågor från er som jag ska svara på, men jag hinner inte just nu. Ni får svaren imorgon!

Igår var jag bara hemma och tog det lugnt, och idag har jag haft en massa ärenden på dagen innan jag stack till jobbet.

Ska stänga av datorn efter att jag har bloggat, för jag måste verkligen plugga!
Som vissa av er vet så har jag ansökt till läkarlinjen i Polen, och intagningsprovet är den 8e juni i Göteborg. Och jag är inte så förbereddd som jag hade velat vara. Provet är på kemi & biologi, och jag har i princip bara biologin kvar att gå igenom. Och biologin är den roliga biten!! MEENN jag ska gå på studentfester imorgon, på onsdag och på fredag, och på torsdag jobbar jag. Så jag måste verkligen ta vara på ALL tid som jag har över till att plugga inför provet. Bara en vecka till, sen är det över!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0