Orkar inte mer

Jag har mått dåligt i två dagar nu, det är därför jag inte har orkat sitta vid datorn och blogga.
Igår mådde jag pissdåligt. Tog bussen till psykologin på morgonen, men efter halva bussresan så började jag må dåligt, så jag hoppade av och tog bussen tillbaka hem igen. Sjukanmälde mig från jobbet också..

Idag mådde jag lite bättre.. Men när jag började fixa mig (skulle till stan) så började jag må dåligt igen. Jag tog en snabb varmdusch och hoppades på att min mage skulle bli bättre av det. Men nej, när jag satte mig i bilen påväg till stan så mådde jag dåligt igen. Jag skulle träffa min mamma och gå och titta på datorer, men vi kom inte så långt..
När jag var hemma igen så drack jag en kopp te för att kunna orka med dansen lite senare.. Det hjälpte en stund, men jag började må dåligt igen halvvägs in i danslektionen. Det är inte så smart att ha dans i 2 timmar när man har magont, men jag var tvungen att gå dit med tanke på att vi har uppvisning på lördag. Jag kunde inte dansen helt och hållet så jag var tvungen att försöka lära mig det sista..

Okej. Nu räcker det med klagomål.
Hoppas jag mår bättre imorgon för då ska Jasmine klippa mig, och därefter har jag dans (magdans). Uppvisningen för magdansen är på fredag.. så jag måste gå på lektionen imorgon..

 nu ska jag titta på 90210.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0