ny veckaaaaa

Förlåt att jag inte bloggade tidigare idag! Lovade ju er någon sång-video! Men jag kunde inte komma in på internet tidigare idag, så jag kunde därför inte blogga heller..
Ni får se en video på onsdag istället, för imorgon kommer jag vara ute från 9 på morgonen till 9 på kvällen! Har  psykologi på morgonen, därefter ska jag nog träffa Jasmine & Nicole, och därefter blir det jobb!

Idag träffade jag Nicole och Jasmine, och vi gick och åt på Café 2000. Ibland får jag en "misslyckad" sallad som jag inte kan äta så mycket av, men idag blev det en helt PERFEKT sallad.. så himla gooootttt!

Efter den nyttiga och goda salladen stack jag till jobbet medans Nicole och Jasmine körde till Nova Lund. Orättvist! haha ville också följa med:(
äsch

nu blir det gifflar med mjölk :D

jag vet att min blogg normalt sett inte är så jätteintressant att läsa, men jag lovar att det kommer ske positiva förändringar i veckan! framförallt designen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0