magdansträning

Från magdansträningen. Imorgon är det uppvisning! Jag borde egentligen inte lägga upp denna videon alls, för vi är så jäääävla snygga i verkligheten, alla har så himla fina och färgglada kläder. Och dansen kommer självklart bli mycket bättre på själva uppvisningen (inshallah). Videon är som sagt bara från vår repetition.

Jag är inte säker på att jag kommer kunna filma själva uppvisningen imorgon, så det är därför jag publicerar denna videon sålänge! Om jag lyckas få tag på en inspelning senare så får ni såklart den också!


Det är jag som går ut på dansgolvet "sist" (skulle starta kameran). Har vita myntsjalar på mig. I mitten av videon syns jag inte så mycket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

dansar jasmine med i den:D?

2010-05-14 @ 11:27:35
Postat av: Anonym

varför säger du inshallah om du inte är muslim?

2010-05-17 @ 12:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0