Köpt en ny dator!:D

dsc07405 (MMS)

Köpt en ny dator!:D


Kommentarer
Postat av: Marina

najs. har också en HP, bästa datorerna! :D

2010-05-06 @ 15:55:44
URL: http://marinaadriana.wordpress.com
Postat av: Helle

Ajnaz joon!!!!!!!!!! Har haft kanske 5 olika HP modeller, min syster nästan lika många och familjen tre. ALLA har gått sönder, antingen skärmen, ljudet något kort som den har ALLT har de varit på lagning för! De är sjukt snygga och har bra saker men majoriteten av de jag känner som haft en har också bara haft problem med sina. Nu min senaste blev nyss färdig hos servie och jag bara väntar på att den ska gå sönder en tredje gång så ska jag ta pengarna och köpa en mac ist. Visst de är lite mer pricey men ingen av mina vänner som har mach har haft problem med dem så verkligen värt det! Annars ska dell också vara jävligt bra.. bara delar med mig av mina egna erfarenheter ;P haha



boooss

2010-05-07 @ 13:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0