klaaaaaagoomål

Anonym om 3 nya:
så billigt och så snygga färger. vart köpte du dom :)

SVAR: Jag köpte dem från Malmö Prylmarknad haha :D. Eller vi kallar det "smuggelaffären" eftersom att det är äkta varor fast låga priser. Nagellacken som jag köpte är dock inte av något "märke", så det är säkert därför de kostade 10 kr styck. Men färgerna är SÅÅ fina och lacket torkar skitsnabbt! Malmö Prylmarknad ligger precis bredvid Ica på Möllan. Det är öppet på onsdagar, lördagar och söndagar!



Jag har varit uppe och igång ända sen i fredags. Har vaknat, duschat, fixat mig, gått och haft dansuppträdande, kommit hem, ätit mat, fixat mig, och gått ut igen. Och så har alltså både fredagen och lördagen sett ut! Och idag har jag jobbat från 12-16. Jag kom hem efter jobbet och vilade i någon timme, och därefter så började jag plugga lite psykologi. Har nämligen mitt tredje och SISTA prov på tisdag.. så jag måste sätta igång nu..

Men jag känner mig så extremt utmattad.. fyfan.
Ska försöka plugga så mycket jag kan ikväll och därefter lägga mig TIDIGT. Sen ska jag försöka gå upp TIDIGT imorgon, plugga 2-3 timmar, gå och jobba, komma hem och plugga igen :).


dags för PLUGG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0