Jasmines dag!

HEJ OCH HÅÅÅ!!

Igår var en heeeelt underbar dag. Det är sådana dagar man aldrig glömmer :).

Kvällen började med en mysig middag hos Jasmine. Det blev mumsig tonfisksallad med vitlöksbröd, och därefter efterätt!

Efter ett par timmars rolig "förfest" hos Jasmine så begav vi oss mot Banco, och jag hade sååååå jävla kul!
Dansade loss totalt, och jag var på SÅ JÄVLA BRA HUMÖÖÖR! Älskar sånna utekvällar! Särskilt när man är med sina favoritvänner!
Musiken var verkligen INTE lika bra som förra gången, men det gick ändå bra! haha. Den sista halvtimmen spelades det bara gangsta-musik, och det var då vi gick hemåt haha.
Jag och Nicole sov över hos Jasmine, och vi var alldeles ensamma i lägenheten. Mysigt :D

Nu är jag hemma och har nyligen tagit en låååång och skön dusch.
Ska ta och titta på 90210 nu!



det kommer fler bilder sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0