Helgen som varit..

Har inte alls varit på blogghumör denna helgen vilket ni säkert har märkt.
Det har varit väldigt dålig stämning här hemma pga mina föräldrar som har bråkat en massa. Lite synd med tanke på att min bror varit här på besök också. Men det har ändå varit en bra helg överlag:).

Igår kväll åkte jag för att hämta Nicole & Emma, och därefter körde vi till Friday´s. Nima kom också dit lite senare:). Och Dana och hennes kompis satt också med oss en stund:).
Efter 1-2 timmar körde vi hem. En väldigt rolig och lyckad kväll :D

Idag fyller världens bästa JASMINEEEEEE år :D grattis fede gris<3
Hennes födelsedag ska vi antagligen fira på lördag :D Eller kanske på fredag också? haha




Nu har jag en rejäääääl huvudvärk så jag ska ta och vila lite och se på TV.
Bloggar lite senare igen:).
Och IMORGON ska jag försöka spela in någon bra sångvideo! yey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0