Friday it issss maddafakka

Tack för hjälpen Helena! Hos min familj är det heeelt tvärtom:( min bror har alltid haft HP och han tycker att det är det bästa som finns! hahah.. men jag funderar själv på att kolla upp både HP och Dell!




Färgen börjar komma fram sakta men säkert! Har precis varit och solat, så nu har jag solat 3 gånger på nästan 2 veckor, alltså ungefär var 3:e dag.
Det som stör mig är att jag ser en TYDLIG "färglinje" vid tros-linjen, så jag vet ju att jag har fått färg. Men varför syns det inte över hela kroppen? Exempelvis på armar och ben?
Men jag ska fortsätta sola vart 3:e dag denna månaden, så snart är Ajnaz också brun hihihih. (Förhoppningsvis)

Nu måste jag bränna en skiva till Jasmines tjejmiddag ikväll. Därefter hoppa in i duschen och duscha bort solarie-lukten, och därefter platta håret, sminka mig, äta osv!

Ska försöka blogga igen med bilder innan jag går hemifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0