Frågor

Anonym om stresss:
hur är dina framtidsplaner? ska du plugga till läkare? hur känns det?

puss

SVAR: Mina framtidsplaner är att FÖRHOPPNINGSVIS komma in i läkarlinjen i Polen. Har redan ansökt dit, och den 8e juni ska jag skriva ett intagningsprov i Göteborg. Lite panikslagen är jag, för jag är inte ALLS förberedd.. Provet ska handla om Kemi A, Kemi B och Biologi B. Och jag har knappt repeterat. Har bara repeterat halva Kemi A-boken..

Den 8e juni (efter provet) får jag alltså veta om jag är antagen eller inte.
Om det inte blir läkarstudier i Polen så blir det antagligen någon annan utbildning. Har ju sökt till läkarlinjen i Danmark också, och även några utbildningar här i Sverige.
Jag hoppas verkligen att jag blir antagen till Polen!!



Maja om fråga:
Vet du kanske Hur länge man studerar gymnasialnivå på komvux? Kram

SVAR: Hur länge? Hm ingen aning. Alltså du kan ju studera på Komvux hur länge du vill? Eller åtminstone tills du fått rätt på alla dina betyg som du vill "fixa". Jag vet inte riktigt hur allt det fungerar haha. Gå dit och fråga! Det är nog bäst. Kram!


Kommentarer
Postat av: angelica P

sv. Jag ska börja jobba i småland på Kosta Boda :)

2010-05-23 @ 23:42:34
URL: http://angeliicap.blogg.se/
Postat av: keyhan afrasiabi

salam jigar.nisty dige mail nemizany.bi vafa shody.setare shody baiad too asemoona donbalet begardim.bivafa dige doosam nadary :D

OK.IN SHOMARE mane: 00989363417474

baba inhame pool darid ie zang bezan hali bepors.rasty khosetam zang nazady moshkel nadare shomare ro bede be ieki az doostat ke zaboone adamizado befahme.manzooram ine ke farsy balad bashe. :D tabestoonam baiad biay.dary miay ie dokhtare khob ba khodet biar.tarjihan rebecca bashe. hahahahahaha.

2010-05-25 @ 09:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0