död

Har inte haft lust att blogga de senaste dagarna. Har inte lust nu heller egentligen. Börjar få tillbaka mina känslor som jag hade när jag gick i gymnasiet. Dom där ångest känslorna.

Jag vet inte vad mitt senaste inlägg var. Men ja, jag hade ju en tuff helg. Från smink&fixande till dans till utgång. Jag hann alltså inte ens ÖPPNA psykologi boken. Så i söndags och måndags hade jag lite smått PANIK och jag gjorde inget annat än att jobba & plugga. Gick även upp runt 7-tiden igår morse för att plugga lite extra, och det gav resultat! Provet gick skitbra! Eller det kändes så i alla fall.. vi får väl se! Behöver verkligen få MVG annars får jag bara VG i slutbetyg.

Jobbade idag också, och innan dess var jag i stan en stund, njöt av det fina vädret. Och nu sitter jag här och ruttnar.
Det känns som om dessa 2-3 senaste dagarna har gått så extreeeeemt långsamt. Och det har dem i och för sig gjort också. Har inte heller haft tid att träffa mina vänner de senaste dagarna, så det känns skönt att det jävla provet är överstökat så att jag kan träffa dem mer.


Hade förresten prov på depression, schizofreni, ångest, tvångstankar, kris osv. Och mina känslor just nu (och från de senaste dagarna) passar in EXAKT på depression. Men okej, jag måste må såhär i 2 veckor för att få diagnosen "deprimerad". Håll tummarna att jag mår bättre redan imorgon..


Kommentarer
Postat av: Paria

Akhey . . Jag kände likadant när jag hade psykologi, men jag bara "Det har inte gått två veckor . . det har gått tre år :D"

Hoppas provet gick bra, jag håller tummarna för dig :)

2010-05-23 @ 00:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0