datorer...

Shit så snabbt tiden har gått!

Jag vaknade strax efter 12 och åt min frukost. Därefter satte jag igång med att fixa & trixa här hemma..
Vi har 2 stationära datorer hemma, en som är i mitt rum, och en som är i ett annat rum. Men den som är i mitt rum är den enda som "fungerar".
Så jag kopplade ur datorn från det andra rummet. Därefter flyttade jag in den fungerande datorn in till det rummet.
Sen byggde jag isär hela skrivbordet som jag har i MITT rum. Den hade "2 våningar" innan (med en massa hyllor osv).. så nu har jag tagit av hela "ovandelen". Nu har jag alltså bara ett BORD. Skithärligt. Så nu står min bärbara dator på bordet istället :). Nu är allt så enkelt och fint!!!
Mitt rum känns mer öppet nu.. jätteskönt!


Har även flyttat över all musik & bilder från den externa hårddisken till min dator. Och det tog sin lilla tid.. men NU är jag färdig och ska ner o käka :)


Ikväll ska jag svara på era frågor och även berätta om festandet igår! D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0