Jobb!!

N om tisdag:
Om jag har fattat rätt så jobbar du på Norbridge? Såg att dem har en annons på arbetsförmedlingens hemsida så tänkte bara fråga vad ni säljer och hur mycket man kan tjäna (förstår att det är individuellt beroende på hur duktig säljare man är men typ liksom) och om det är ett svårt jobb? :) Och jobbar där mycket unga? Tacksam för svar :)

SVAR: Ja jag jobbar på Norbridge! Jag såg faktiskt denna kommentaren idag när jag var på jobbet, och min chef vill inte att jag ska skriva en massa detaljer här, för det är helt enkelt inte min uppgift att berätta om jobbet osv. Om du är intresserad av jobbet så kan du skriva till mig på [email protected] så ger jag dig min chefs nummer/e-mail!
Vi säljer en massa olika saker, allt från försäkringar till underkläder. Ibland säljer man en och samma produkt, och ibland skiftar man från dag till dag. Alltid bra med omväxling!
Och det går inte att säga hur mycket man tjänar, för det beror helt och hållet på hur mycket man säljer och hur mycket man jobbar. Det går inte ens att ge ett "ungefärligt" svar =/. Men vi har jättekul på Norbridge, och alla är så himla goa! Du kommer definitivt trivas, och ja, vi är en del ungdomar som jobbar där! :D




Stefan igår på jobbet! Haha. Vi har fått in nya, röda, porriga mattor!!


Stefan IDAG på jobbet! Han gillar mattorna som ni ser..


Fångad! jävligt sköna mattor måste jag säga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0