Face it

Har varit och klippt mig idag. Blev jättenöjd!! Klippte knappt något på längden, så man ser ingen större skillnad. Man ser bara att luggen är kortare, yeeeey.
Kom hem för någon timme sen. Sitter och tittar på Förhäxad på TV just nu wihoooo. Älskar den serien. Jag kan säga det tusen gånger men det är aldrig tillräckligt hahah.

Har även varit på Apoteket och köpt lite produkter. Behövde egentligen bara ett ansiktsvatten, men jag köpte även en ansiktsskrubb haha. Typiskt Ajnaz hahah.


Mina dagliga ansiktsprodukter!

1. Nivea Eye make-up remover. Den är PERFEKT till att ta bort smink på ögonen, och den är även anpassad till dem som använder linser. Kan köpas på bl.a. H&M.
2. ACO rengöringslotion. För att ta bort smink på resten av ansiktet (foundation, puder, rouge osv.).
3. Neutrogena Visibly Clear - Daily Scrub (köptes idag). Kan användas varje dag om man vill.
4. Neutrogena Visibly Clear - Blackhead eliminating toner (köptes idag). Ett ansiktsvatten som alltså ska användas EFTER nr. 1, 2, 3 för att ta bort all skit som finns kvar på ansiktet.
5. Nivea soft - Body & Face cream. Ansiktsvatten innehåller alkohol och torkar därför ut huden. Så man MÅSTE använda någon bra & fet kräm efteråt.

Jag använder produkterna i nummerordningen. Nummer 4 & 5 använder jag dock även på morgonen så fort jag vaknat, eller innan jag ska sminka mig.

Hoppas ni fick några bra tips :)


Kommentarer
Postat av: Paria

Neutrogena Visibly Clear Daily Scrub är JÄTTEBRA! Den fungerar konstigt nog! Fast reklamen är så löjlig (dålig också . . ) att man blir lite avskräckt, haha. Men ett riktigt bra köp :)

Det finns också en liten tub, samma serie, som ska ta bort finnar inom 8 timmar . . Jag tycker inte att finnarna försvinner helt och hållet, men synligheten minskar markant. Så den rekommenderar jag :)

2010-03-18 @ 18:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0