Underbar dag

Igår var en helt underbar dag, från att jag vaknade tills jag gick och la mig!

Började dagen med övningskörning som gick jättebra. Körde hem till Jasmine där även Nicole var.
Efter en stund hos Jasmine begav vi oss till Abdos för att köpa bananer och lichi-frukter haha. Vi skulle använda det till att göra smoothies. Nicole hade inte smakat lichi tidigare, men hon gillade det :D wiho. Hennes pappa tyckte också om dem hhahah.

Väl hemma hos Nicole tog vi något att äta, snackade lite, låg på spikmatta, satt lite vid datorn osv.
Vid 4-tiden gick vi ner till bastun. Men denna gången fungerade inte bastun :( .. haha. Vi satt därinne i en timme och väntade på att det skulle bli varmt. Men det blev inte varmare än 27 grader haha :( bull läge.
Så vi gick upp igen och gjorde smoothies istället. Mys mys :)

Efter det åkte jag och jasmine hem för att fixa oss, och vid 9-tiden körde min pappa oss till Nicole igen :)
Vi tittade på slutet av Melodifestivalen tillsammans med Nicoles familj och strax innan 12 åkte vi till Lollos födelsedagsfest. Grattis ännu en gång Lollo!!
Fyfan vad jag hade roligt!!! Träffade folk som jag ville träffa (hihihi), och folk som jag inte trodde att jag skulle träffa (haha), och det var skitbra musik! Helt perfekt.
Blev också lite toppad. Men bara lite. Och jag drack endast 2 starkcider (mitt första köp på Systembolaget wihoo!!). De som känner mig är nog inte så förvånade att det räckte med 2 starkcider haha..

Nicole har tagit fler bilder med sin digitalkamera! Kan visa fler senare!






fyfan vad mycket vi skrattade hahahah
jassi o nicole, lika långa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0