Tisdag

Provet gick bra. Fick panik i början eftersom att jag såg att provet bestod av 8 frågor, och poängen angavs INTE. Provet var på 4 kapitel, 40-50 sidor, och det enda läraren sa var "skriv så utförligt ni kan på alla frågor". Jag fick kramp i handen, jag skrev verkligen ALLT jag kunde komma på hahaha.. anyways..

därefter åkte jag hem.. tittade på Oprah.. sov i en halvtimme.. gick upp och fixade mig inför jobb.

Nu är jag hemma, och jag är OTROLIGT trött. Har verkligen inte sovit någonting inatt..
ska snart gå och lägga mig, men jag ska nog titta på ett avsnitt av Ghost Whisperer först:D

godnatt !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

i din kategori "jag vill ha" har du ett inlägg, nog ett annat med, med en massa jättefina klänningar! Skulle du kunna skriva på bloggen vad den hemsidan heter? det är ju dödsfina klänningar:O förresten, köpte du någon av dom ? brukar du handla på den hemsidan

2010-03-03 @ 20:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0