Teori&uppkörning

Okej, sitter och pluggar lite körkortsteori nu. Jag har ju läst genom boken runt 10 gånger ända sen jag köpte den, och jag har använt överstrykningspenna till allt som är "viktigt" i boken. Men ÄNDÅ så har jag inte fått in allt i skallen.. jag blir godkänd på vissa prov, och underkänd på andra prov. JAG VILL JU BLI GODKÄND PÅ ALLA PROV!

Så nu sitter jag här och läser heeeela boken från början, och antecknar samtidigt smådetaljer som jag helt enkelt inte har lärt mig än. Är redan på sida 85, så det har gått snabbt! Har dock bara behövt anteckna ett par rader, typ "Vid 30 km/h dör 1 av 10 påkörda, vid 50 km/h dör 8 av 10 påkörda". DETALJER DETALJER DETALJER!

Första delen av boken har jag inga större problem med, utan det är andra halvan som är lite jobbig. Ni vet, det dära med lasta bilen, bilens delar, miljön osv. Så det blir nog lite mer anteckningar där..

Jag kanske borde säga varför jag gör detta nu? Jo, jag har nämligen bokat in teorin & uppkörningen. Bokade in det för ett par dagar sen, men jag kände inte riktigt för att dela med mig haha.

Ni får såklart inte veta datumen! Utan jag berättar när jag har gjort proven och förhoppningsvis klarat dem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0