Tappat rösten

Hatar när sånt här händer..
Igår när jag var på jobbet så kände jag att min röst blev svagare och svagare. Började bli hes osv.
Och idag är det ännu värre. Jag har tappat min röst helt och hållet. Vaknade vid halv 10 i morse och försökte prata, men inga ljud ville komma ut.. kan typ bara viska lite försiktigt.

Gick till vårdcentralen innan, och de sa att jag antagligen har fått något virus med tanke på att jag inte har tappat rösten i samband med någon förkylning. I alla fall.. jag fick ingen medicin utskriven, utan jag måste bara dricka varma grejer och undvika att prata helt och hållet. Så förhoppningsvis går det över snart..

Är bara så himla irriterad. Jag skulle egentligen jobba idag och imorgon. Och jag har psykologilektion imorgon. Och jag har körlektion på onsdag & torsdag. Måste jag ställa in allt det nu eller? På psykologin behöver jag egentligen inte prata, så jag kan ju gå dit ändå. Men det är riktigt pinsamt, för jag kan inte ens säga HEJ. Och jag sitter bredvid två kompisar, så jag vill ju kunna prata med dem..

Hoppas det blir bättre när jag vaknar imorgon.. jag känner mig verkligen hjälplös haha.
Tänk så händer något! Jag kan inte skrika eller ringa polisen! Det e kört


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0