sushi time!

ojdå! längesen jag bluuuuggade.
igår gjorde jag inget särskilt förutom att jag var och dansade magdans

idag ska jag bara ta det lugnt hemma. mamma har köpt alla ingredienser och tillbehör till att göra sushi. så vi ska göra sushi! vi väntar bara på att laxen ska bli genomfrusen så att vi kan ta ut den och låta den tina. riset är färdigt, så vi väntar bara på laxen!
vi har även bl.a. gurka, avokado, sesamfrön och crab-sticks som ingredienser! hoppas det blir bra och gott!! idag kör vi bara en testrunda:D

nästa gång vill jag också göra nigiri-bitar med räkor, och rullar med chilimajonäs inuti! AHHH sushi-orgasm


ser fram emot att göra sushi med mina vänner:D SÅ MYCKET VI SKA ÄTA ASSÅÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0