Onsdag

Jaaaadååå, fick MVG på mitt första psykologi prov. Nästan full pott till och med. Jag är superglad. Läser ju bara den kursen, så jag måste ju fan kunna fixa MVG liksom.

Igår var det 4 shambe soori i Folkets Park. En persisk grej. Fyfaaaaan vad mycket folk! Men jag måste säga att det var mycket bättre än Kroksbäck (det brukar vara i Kroksbäck i vanliga fall).
Såg en hel del bekanta ansikten, men inte många jag kände (jo, en massa vuxna). Och det är inte så konstigt egentligen, för jag umgås inte med iranier haha. Okej det lät fel. Men ni fattar.
Jag var i alla fall med Pegah, Nima och Farhad. Träffade även på Paria, Parisa, Peyvand och Nilu!

Ska sluta lata mig nu och hoppa in i duschen. Därefter ska jag nog åka hem till Jasmines pappa. Har fortfarande inte träffat hennes lillasyster som bara är någon vecka gammal. Naaaaaw.

Vet inte hur jag ska göra med "middagen" idag.. har dans kl 8 och jag måste äta innan dess.. Men jag hinner kanske inte hem innan dansen så då måste jag äta ute.. JAG VILL INTE ÄTA UTEEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0