måndag igen..

Skulle egentligen jobba idag, men jag fick ledigt av chefen eftersom att det blev något strul med telefonnumrena osv.

Jobbade inte igår heller (vilket jag egentligen skulle). Jag drack lite för mycket kvällen innan. Eller jag drack egentligen inte ALLS mycket, för jag mådde super när jag kom hem. Men jag blev jätteyr när jag skulle sova, så jag somnade och vaknade minst 7-8 gånger innan jag till slut gick till toaletten och tvingade mig själv att spy. Då kunde jag till sova till slut. Blä.
Ska jobba på söndag istället så att jag kan ta igen gårdagens pass.

I alla fall.. det blev alltså inget jobb idag. Så jag pratade med Jasmine & Nicole, och de skulle till stan och fika så jag följde med dem. Vi gick även runt i stan lite grann. Jag har inte varit ute på stan på läääänge just av den anledningen att jag INTE vill handla något. Och jag handlade inget idag heller. Duktig Ajnaz. Men jag kom hem med en rejäl portion av ÅNGEST! Alla butiker har fått in så fina vårgrejer.. vill bara köpa köpa köpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0