Lördags/persisk nyår

Just det.. jag har inte berättat om i lördags!
Det blev en väldigt lyckad och spontan kväll! haha.
Efter familjefesten blev jag och Jasmine körda in till stan av Afrah (TACKK!). Vi hade tänkt gå och sätta oss på Mascot och därefter åka hem igen. Men utanför Mascot träffade vi Kusha, Jonte, Ahmed och hela deras gäng. Så vi sket i Mascot och var med killarna istället haha. Hade skitkul. Vi körde runt i stan och sådär, och till slut bestämde vi oss för att gå ut på något disko. Vi åkte först till Slagthuset men när vi väl stod i kön så gick brandlarmet igång därinne, så vakterna släppte inte in fler människor. Så vi åkte till Bodoni istället. Det var ju persisk fest där, men vi tänkte att det kanske kunde bli kul ändå.. Men vi var bara där i några minuter sen stack vi hahah. Onödigt..
Och seeeen så blev klockan typ halv 3, så jag och Jasmine började gå mot bussarna för att åka hem. Men så ringde killarna igen och hämtade oss. Så vi körde och åt på Max, och därefter åkte vi hem till Ahmeds storebror. Han hade fått nycklarna till sin brors lägenhet, så vi var där och tog det lugnt till halv 7 på morgonen... haha.

Längesen vi var med dom grabbarna:) alltid lika kul!


GLÖMDE såklart min digitalkamera hemma. Så jag tog inga bilder.. bara på min tråkiga outfit haha.
Visar sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0